Повернення товару можливе протягом 14 діб від моменту оформлення замовлення в інтернет-магазині bado.com.ua. Умови повернення товару відбуваються за встановленим законом України «Про захист прав споживачів».
Важливо! Поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ товари зі слідами носки та/або ушкодженнями а також купальники, спідня та постільна білизна, парфумерно-косметичні засоби, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці та інші товари. Ми маємо право не прийняти товар, якщо він має ознаки використання та/або пошкодження!
Якщо товар був придбаний зі вже наявним дефектом або дефект виявлено під час експлуатації, ви можете надіслати його нам для оцінки браку та відшкодування коштів або обміну на інший товар. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право на:
- пропорційне зменшення ціни;
- безоплатне усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- вимагати заміни товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Для повернення, товар повинен мати:
— збережений товарний вид;
— оригінальне пакування;
— усі етикетки;
— товарну накладну.
Важливо! Товар повинен бути відправлений за рахунок замовника. Щоб повернути товар, відправте його разом з оригінальним пакуванням, товарною накладною та заповніть онлайн-заяву на повернення.
Повернення через відділення "Нова пошта":
1. Заповніть онлайн-заяву на повернення.
2. Вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні та товарну накладну.
3. При поверненні товару Новою Поштою назвіть представнику відділення наступні дані:
Отримувач: ФОП Попович Ірина Василівна
тел. +380 99 025 64 56
м. Чернівці, відділення №17
4. Платник: Отримувач за безготівковим розрахунком.
5. Оголошена (оціночна) вартість – вказуйте вартість товару, який повертаєте.
Зверніть увагу, відсутність товарної накладної та заповненої онлайн-заяви на повернення може ускладнити оформлення повернення. Такі заявки ми змушені розглядати довше. Повернення коштів на рахунок замовника відбувається протягом 5-7 днів з моменту отримання повернення.
Повернення в офлайн-магазині BADO:
Повернути товар також можливо в магазині BADO за адресою м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 150.
Залишились питання - звертайтесь за номером +380 66 401 91 26.