Бренд почав свою історію в 2019 і спочатку спеціалізувався лише на верхньому одязі. Bazhane досить стрімко закріпив за собою статус бренду, що формує осінній та зимовий гардероб стильних українок. DNK бренду – класичні силуети в актуальній інтерпретаціі, тканини преміальної якості, натуральна шкіра та вінтажне хутро. З кожним сезоном Bazhane вдосконалює свій продукт і постійно шукає нові креативні рішення для розвитку.
Бренд не дотримується класичної моделі випуску сезонних колекцій. Натомість - невпинно працює над моделями, яких жадає його аудиторія. Клієнтоорієнтованість – ключова цінність та релігія Bazhane. Глибинний діалог із аудиторією дає можливість досконало вивчити бажання кожної клієнтки, її стиль життя, звички та навіть графік відпусток. Таким чином точно відомо що, як і о котрій годині знадобиться клієнтам.
"Ми не женемося за трендами. Не виробляємо речі, які роками безцільно висітимуть у шафах. Ми виробляємо лише те, що насправді бажане." - Bazhane